استاندارد سازی و افزایش تابلوهای اطاعات پرواز در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

  • سه شنبه 16 فروردين 1401 - 11:34
  • 0 دیدگاه
طی بازدید رئيس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت از ترمینال مسافری بر اساس گزارش مردمی و بررسی های کارشناسی از روند پذیرش و اعزام مسافر، دستور داد با قید فوریت استاندارد سازی و افزایش تابلوهای اطاعات پرواز در دستور کار قرار گیرد .

به گزارش فرینا، طی بازدید رئيس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت از ترمینال مسافری بر اساس گزارش مردمی و بررسی های کارشناسی از روند پذیرش و اعزام مسافر، دستور داد با قید فوریت استاندارد سازی و افزایش تابلوهای اطاعات پرواز در دستور کار قرار گیرد .

محمدمهدی کربلائی خاطر نشان کرد: در طراحی، جانمایی و نصب تابلوهای اطلاعات پرواز، علاوه بر رعایت استانداردهای فرودگاهی با اخذ نظر مسافرین و در معرض دید بودن از نگاه مسافر، توجه ویژه شود.

رئیس هیئت ‌مدیره و مدیرعامل در ادامه بازدید روزانه خود از ترمینال فرودگاه از روند خدمات‌رسانی غرف بازدید، دستور توقف ارائه خدمات یک غرفه اغذیه فروشی تازه تاسیس را به علت عدم رعایت استانداردها و ارائه خدمات مطلوب صادر کرد و دفتر بازرگانی شهر فرودگاهی را مکلف کرد که با غرف متخلف و فاقد کیفیت خدمات مطلوب برخورد قاطع صورت گیرد.

 وی در ادامه با توجه به گزارش مردمی از کارگر خدمات نظافت سرویس بهداشتی قسمت چک این بدلیل اعلام رضایت مسافرین از حفظ کیفیت خدمات  و بهداشت مجموعه در حد مطلوب قدردانی کرد.

 بازدید روزانه از روند اعزام و پذیرش مسافر و حضور در کنار کارکنان در ساعات پیک مسافری از برنامه های مدون مدیران شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در ایام نوروز بود.

خانم زهرا كاظم پور امتیاز به خبر :