نشست هم‌اندیشی سران عشایر و طوایف آبادان و خرمشهر با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

  • سه شنبه 23 فروردين 1401 - 12:03
  • اروند
  • 0 دیدگاه
نخستین نشست هم‌اندیشی سران عشایر و طوایف آبادان و خرمشهر با «محمدرضا اسکندری» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در محل سالن جلسات شهید موسوی برگزار شد.

به‌گزارش فرینا، نخستین نشست هم‌اندیشی سران عشایر و طوایف آبادان و خرمشهر با «محمدرضا اسکندری» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در محل سالن جلسات شهید موسوی برگزار شد.
در این نشست که به‌دعوت و هماهنگی از سوی سران عشایر و طوایف برگزار شد، هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، نمایندگان مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه آبادان نیز حضور داشت.
سران طوایف و عشایر در این نشست به ارائه انتقادات و پیشنهادات خود به‌منظور رونق‌بخشی به اشتغال، اقتصاد و عمران منطقه پرداختند، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز پس از استماع صحبت‌های حضار و در جمع‌بندی این نشست از تشکیل کارگروه عشایر در سازمان منطقه آزاد اروند به‌منظور پیگیری بهتر مطالبات مردمی همچنین استفاده از تجربیات، نظرات و پیشنهادات سران عشایر و طوایف خبر داد که این موضوع با استقبال از سوی حضار همراه شد.
در پایان این نشست بیانیه‌ای مشتمل بر 5 بند خطاب به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند قرائت شد که این بیانیه به امضاء سران عشایر و طوایف حاضر در نشست همچنین نمایندگان مردم شریف آبادان و امام جمعه آبادان نیز رسیده است.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :