قدردانی از فرمانده پدافند هوایی کیش به مناسبت گرامی داشت روز ارتش

مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با فرمانده پدافند هوایی کیش فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش فرینا، رضا شجیع بعد از ظهر سه شنبه 30 فروردین در دیدار با سرهنگ سیف اله كاظم لو فرمانده پدافند هوایی کیش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی بر جایگاه ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشور حماسه آفرینی می کنند، اشاره داشت و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان پشتیبان اصلی ارتش در راستای اعتلای ایرانی اسلامی و ارائه خدمات به ساکنان این منطقه از هیچ گونه حمایتی دریغ نمی کند.

شجیع اظهار داشت: هر مسوولی که در هر جایگاهی است اگر درست به وظایف محوله خود عمل کند مملکت آبادی خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ارتش نمادی از مجموعه های پر تلاش، فعال و خدمتگزار مردم است و سازمان منطقه آزاد کیش همواره با ایجاد تعاملی سازنده بر بهبود هر چه بیشتر همکاری ها تلاش می کند.

سیف اله كاظم لو فرمانده پدافند هوایی کیش با بیان این که در هر مسوولیت و سنگری که باشیم چه جنگ های اقتصادی و چه نظامی؛ مهم همدلی میان ارگان های مختلف است که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: با توجه به امکانات، تجهیزات و سامانه های که در اختیار داریم ماموریت ها را به نحو شایسته انجام می دهیم.

كاظم لو ضمن قدردانی از مدیران عامل وقت سازمان؛ مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را مدیری دلسوز و پیگیر معرفی کرد و اظهار داشت: برای پیشرفت و توسعه جزیره کیش نیاز به همدلی و انسجام همگانی است.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره کیش در پاسخگویی به مطالبه گری های مردم نمادی از همدلی و وفاق هستند.

محمد نیکجو بر نقش حمایتی سازمان در حوزه های"حمل و نقل عمومی، برنامه های فرهنگی و آموزشی" در مجموعه پدافند هوایی کیش اشاره کرد و افزود: خانواده هایی که در این مجموعه زندگی می کنند از مرکز شهر دور هستند و برنامه ریزی در حوزه های مربوطه بر کیفیت آموزشی و فرهنگی این منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، انجام تهاتر در حوزه های "آموزش و پرورش، بسیج و..." و بهره گیری از ظرفیت های مراکز گردشگری را یکی از گام موثری در این زمینه عنوان کرد.

لازم به ذکر است ابراهیم فرجادی رئیس اداره ارتباطات و امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار حضور داشت.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو