تجلیل و قدردانی از خانواده شهید مدافع سلامت کیش

  • چهارشنبه 31 فروردين 1401 - 17:12
  • کيش
  • 0 دیدگاه
در حاشیه مراسم نمایش فیلم مستند "روزهای ناتمام" از خانواده شهید سلامت "حجت الاسلام والمسلمین سید علی سیدین" تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش فرینا، در مراسم نمایش مستند "روزهای ناتمام" که شامگاه دوشنبه 28 فروردین در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، از همسر و فرزندان شهید سلامت کیش "حجت الاسلام والمسلمین سید علی سیدین" تجلیل و قدردانی شد.

در تقدیرنامه ای که از سوی رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به خانواده شهید سیدین تقدیم شد، آمده است:

هوالشاهد

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است. "مقام معظم رهبری"

خانواده شهید گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین سیدین

عشق، گوهری است ارزنده که از گنجینه معرفت الهی ودیعه نهاده در قلب آدمی. آن کس که به ندای این گوهر الهی، جامه ایثار به تن می‌پوشد و برای حفظ جان هم نوع خود، از جان گذشته به مصاف خطر می‌رود، شایسته والاترین تحسین‌ها و تقدیرهاست.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این یادگار گرانقدر امام راحل و شهداء است که در مسیر اعتلاء آرمان های مقدس آن انسان های بلند مرتبه از نثار جان خویش کوتاهی نکرده و اینک همه ما موظفیم تا در ادامه آن مسیر روشن و در پناه رهنمودها مقام معظم رهبری، با تمام توان و ظرفیّت خود برای ادامه راه شهدای گرانقدر میهمن عزیز اسلامیمان قدم برداریم.

یاد و خاطره عزیزانی که در سودای یاری به هم وطنان عزیز همت خویش را به کار گرفته و در شرایط بسیار سخت شیوع ویروس کرونا بر جامعه، مجدانه تا سرحد جان، تلاش نمودند را گرامی می داریم.

مدافعان سلامت پاک نهاد و نیکوسرشت که عاشقانه به مردم مهر می ورزیدند و با همت و تلاش، سعه ی صدر، حس نوع دوستی و حسن خلق، درد و رنج را از جسم و روح دردمندان می زودودند.

بدین وسیله ضمن بزرگداشت یاد و نام شهید حجت الاسلام و المسلمین سیدین، این لوح سپاس به شما اهداء می گردد.

توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم .

رضا شجیع

مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل

برچسب ها : جزیره کیش
خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :