برگزاری دوره های پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در 13 کارگاه مستقر در منطقه آزاد اروند

  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 - 12:48
  • اروند
  • 0 دیدگاه
مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره های آگاه سازی و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر برای کارگران 13 کارگاه مستقر در منطقه، خبر داد.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی در نشستی که به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور روسای ادارات کار شهرستان های آبادان و خرمشهر، مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و نماینده 13 کارگاه مستقر در منطقه برگزار شد، گفت: با توجه به گسترش آمار اعتیاد و جلوگیری از آسیب های متعدد اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر، در نظر داریم جهت روشنگری به جامعه کارگری دوره های آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر را بین کارکنان 13 کارگاه موجود در منطقه با همکاری مدیران عاملشان، برگزار کنیم.

وی هدف اصلی از اجرای این طرح را افزایش آگاهی کارگران از عواقب پر خطر اعتیاد برای خود و جامعه پیرامونشان و همچنین ایمن سازی محیط کارعنوان کرد و افزود: بی تردید شناخت هرچه بهتر آسیب ها و ارائه راهکار های مناسب، می تواند کارگران را در مواجه با پدیده شوم اعتیاد خصوصا آگاهی در زمینه شناخت مواد مخدر صنعتی، هوشیار تر کند.

ادیبی تصریح کرد: در این نشست مقرر گشت هر یک از کارگاه ها طی یک بازه زمانی مشخص مکانی را در کارگاه ها یشان آماده سازی کرده تا همکاران ما بویژه اساتید دانشگاه علوم پزشکی آبادان دوره های آگاه سازی را برای کارگران، برگزار کنند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند پیشگیری متمرکز بر آموزش و آگاه سازی را یک اصل مهم در جلوگیری از آسیب های اجتماعی ارزیابی کرد و اذعان داشت: با توجه به اصل پیشگیری، این مهم را اولویت کارهایمان قرار داده ایم و حرکت در این راستا و شروع کار را از هفته کارگر آغاز نمودیم و به پیوست آن در روزهای آتی چنین نشستی را برای معلمان، دانش آموزان و خانواده هایشان برگزار خواهیم کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :