دیدار صمیمانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با جمعی از ایثارگران و خانواده های معزز شهدا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار صمیمانه؛ ایجاد تشکل های مردم نهاد را به عنوان کانون تعاملات و اتحاد میان ایثارگران و خانواده های معزز شهدا برای حل مشکلات پیش رو عنوان کرد.

به گزارش فرینا، در جلسه مراسم ضیافت افطاری از ایثارگران، جانبازان و خانواده های معزز شهدا که یکشنبه چهارم اردیبهشت در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، مهدی کشاورز بر نقش مهم تشکل های مردم نهاد، با هدف حل مشکلات پیش رو جامعه ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و گفت: با پیگیری دریافت سرانه های بنیاد شهید و جانبازان می توان گام های موثری در راستای حل مشکلات به ویژه تسهیلات درمانی و رفاهی ایثارگران و جانبازان در جزیره کیش برداشت.

کشاورز با بیان این که خواسته تمام ایثارگران، جانبازان و خانواده های معزز شهدا به حق است و بايد نظام با تمام قوا، اخلاص و بدون منت نسبت به فراهم کردن نیازهای آنان اقدام کند، اظهار داشت: این سطح از رفاه مورد مطلوب سازمان منطقه آزاد کیش نیست و با برنامه ریزی لازم، سطح رفاه ساکنان جزیره به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را ارتقا خواهیم داد.

وی با بیان این که مشکلات ناشی از عدم احداث بیمارستان توسط سازمان تامین اجتماعی متوجه ساکنان این منطقه شده است، گفت: ایثارگان و جانبازان نیز به خاطر مشکلات جسمی و فقدان بیمه های لازم دچار مشکلات عدیده ای شدند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از نخبگان جزیره را از اهمیت ویژه ای برشمرد و بیان داشت: مسئولان سازمان خادم همه مردم جزیره کیش به ویژه  ایثار گران و خانواده های معزز شهدا هستند.

مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، خدمت به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

رضا شجیع، در حوزه ایثار و شهادت؛ دو هدف "ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معزز شهدا" را به عنوان دو وظایف مهم و محوری برشمرد که در دستور کار قرار گرفته است، افزود: دو وظیفه حساس و بسیار مهمی که توجه و اجرای آنها مستلزم دقت نظر بسیار بالا است.

شجیع خاطر نشان کرد: هیچ خدمتی و کاری نمی تواند ارزش آن چیزی که آنها فدای ملت کردند جبران کنه و افتخار می کنیم که خادم شهدا باشیم و امیدواریم خداوند در این مسیر ما را کمک کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با دیدگاه ها و نگاه بسیار بلند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به موضوع ایثار و شهادت، امیدواریم گام های موثری را در این زمینه برداریم تا این مهم خاطره ساز و تاریخ ساز شود.

همچنین در ادامه این جلسه ابراهیم فرجادی رییس اداره ارتباطات مردمی و امور خانواده شهدا و ایثارگران گزارش جامعی از عملکرد این اداره و برنانه های آتی ارائه کرد.

لازم به ذکر است، وضعیت معیشتی، تسهیلات درمانی، استفاده از ظرفیت های انجیوها، جامعه ایثار گران و جانبازان در پیشبرد اهداف سازمانی، حل مشکل اشتغال و مسکن و حل مشکلات کارگری از جمله مباحث مطرح شده از سوی  ایثارگران و خانواده های معزز شهدا در این جلسه بود.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو