با هدف تامین مالی منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛

امضای تفاهم نامه همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت تامین سرمایه خلیج فارس

تفاهم نامه همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با هدف همکاری مشترک جهت تامین مالی منطقه ویژه اقتصادی به امضاء رسید.

به گزارش فرینا، در حاشیه سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که اسفند ماه سال گذشته برگزار گردید، نشست‌های مشترکی بین مدیران منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در خصوص همکاری مشترک جهت تأمین مالی منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، که این نشست‌ها منجر به امضای تفاهم نامه و اجرای آن گردید.

به دنبال گسترش سرمایه گذاری ها و استقبال سرمایه‌گذاران به ویژه در حوزه پتروشیمی از ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی این کانون صنعتی به منظور تامین سرمایه با شرکت تامین سرمایه خلیج فارس به عنوان اولین شرکت تامین سرمایه صنعتی کشور و از زیرمجموعه های هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس به شمار می‌رود، تفاهم نامه همکاری امضا کرد. با انعقاد این تفاهم نامه شاهد رشد و توسعه سرمایه‌گذاری ها و صنعتی تر شدن منطقه ویژه خواهیم بود.

بر اساس این تفاهم نامه بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه های مختلف بازار سرمایه، استفاده از ظرفیت‌های قانونی و مالی شرکت تامین سرمایه جهت تسهیل و توسعه و تامین مالی پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و انجام مراحل قانونی اخذ مجوزهای لازم در این خصوص تهیه و صحه سنجی انواع گزارشات توجیهی فنی مالی و اقتصادی مورد نیاز منطقه و یا اشخاص حقیقی و حقوقی معرفی شده توسط منطقه، هم چنین مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری، با توافق طرفین صورت خواهد گرفت.

گفتن است؛ هم اکنون منطقه ویژه اقتصادی لامرد، 3 قرارداد سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی با حجم سرمایه گذاری 239 میلیون دلار و 14500 میلیارد ریال منعقد کرده و به زودی 2 قرارداد سرمایه گذاری دیگر در حوزه پتروشیمی را نیز به سرانجام می رساند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو