با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

افزایش تیم های بازرسی برای نظارت بر چرخه توزیع کالاهای اساسی

  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 - 18:31
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با اعلام قیمت های جدید اقلام مصرفی خانواده ها و با دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نظارت بر قیمت ها و چرخه توزیع کالاهای اساسی در جزیره افزایش پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در حال حاضر در تامین هیچ یک از کالا‌های مورد نیاز ساکنان جزیره کمبودی نداریم و علاوه بر نظارت بر قیمت‌ها نظارت دقیقی بر شبکه توزیع نیز اعمال می شود.
وی ادامه داد: تیم های بازرسی نظارت بر کالا‌های اساسی همچون شکر، روغن، مرغ، تخم مرغ، نان و دیگر اقلام را به گونه‌ای اعمال خواهند کرد تا هیچ مشکلی در سطح جزیره پیش نیاید.
 مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، بازدیدهای مستمر کارشناسان این مجموعه به منظور حفظ حقوق شهروندی و پیشگیری از تخلفات صنفی در قالب تیم‌های بازرسی با همکاری نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، شبکه بهداشت و درمان، پلیس اماکن، اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم انجام می‌شود.
امیری ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته در روزهای آینده بیش از 25 تن روغن و مرغ یخ زده با قیمت مصوب توزیع خواهد شد و همچنین برای تامین سایر اقلام و کالاهای اساسی نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است تا کمبودی در جزیره احساس نشود.
وی در پایان تاکید کرد: واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :