در نشست مدیرعامل سازمان و جمعی از مسئولان جزیره با اعضای کمیسیون عمران مجلس مطرح شد:

افزایش کیفیت خدمات‌رسانی با تجهیز و توانمندسازی شهرداری‌های جزیره قشم

جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر افشار فتح‌الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولان اجرایی این منطقه برگزار شد.

به گزارش فرینا، افشار فتح‌الهی در این جلسه موضوع تقویت و تجهیز شهرداری‌های جزیره قشم باهدف توانمندسازی و ارائه خدمات بهتر مطرح کرد.

در نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس با جمعی از مسئولان جزیره قشم، همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی جهت ایجاد درآمد پایدار هم‌راستا با توسعه و توانمندسازی جامعه محلی تأکید شد.

بر اساس این گزارش، تقویت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری‌های جزیره قشم و استفاده از تسهیلات کم‌بهره برای توانمندسازی شهرداری‌ها یکی از موضوعاتی بود که در جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس و مسئولان جزیره قشم مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

همچنین موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد، مبحث تهیه و تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد‌نیاز شهرداری‌های جزیره قشم باهدف خدمات‌رسانی به بهتر به ساکنان منطقه بود.

گفتنی است؛ در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افشار فتح‌الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد محمدحسینی تختی فرماندار شهرستان، حبیب بازماندگان رئیس شورای شهر قشم و شهرداران جزیره قشم حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :