حضور بیش از 500 نفر در مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه ارس

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش حضور شرکت کنندگان در هشتمین دوره از مسابقات قرآنی منطقه آزاد ارس نسبت به سال گذشته خبر داد.

 به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی را بیش از 500 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه ارس در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان در هر دو بخش نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

داداش زاده افزود: بخش کتبی این دوره از مسابقات شامل مفاهیم سوره طه و خطبه 51 تا 100 نهج البلاغه بود که این آزمون 22 اردیبهشت ماه بصورت مجازی با حضور بیش از 100 شرکت کننده برگزار شد.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی در رشته های شفاهی، اذان، قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ تخصصی وعمومی نیز داوری شد که پس از بررسی و داوری آثار 120 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می شود و علاقمندان در رشته های مختلف از جمله قرائت، ترتیل، حفظ تخصصی، اذان، نهج البلاغه و مفاهیم به رقابت پرداختند.

بر اساس زمانبندی اعلام شده، مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات هشتمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه در بخش خواهران و برادران بصورت حضوری برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :