همراهی خوب منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در امر تولید و اشتغال

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنر مدیران باید نگه داشت سرمایه گذار باشد گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان خراسان جنوبی توانسته است تاکنون در امر اشتغال و تولید نقش موثری را در استان ایفا کند.

به گزارش فرینا، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند و چند واحد مستقر در آن بازدید کرد.

جواد اشرفی در جریان بازدید از این کارخانه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف بازدید از مجموعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در گام اول خداقوتی به این مجموعه و تعدادی از  کارخانه‌های مستقر در منطقه است و اینکه از نزدیک با مسائل مشکلات و چالش ‌ای واحدهای تولیدی آشنا شویم و برای بررسی بیشتر و بهتر در راستای حل آنها بتوانیم گام برداریم.

اشرفی با بیان اینکه در این بازدیدها هدفمان براین است تا ضمن آشنایی بیشتر با مشکلات بتوانیم راهکاری مناسب برای حل مشکلات آنها و تصمیم گیری به موقع در اندک زمانی داشته باشیم گفت: بعد از بازدید تعدادی کارخانه مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند پای درد و دل تولیدکنندگان نشستیم تا دغدغه‌های کارخانه داران را بررسی و راهکار بیندیشیم.

وی گفت: بیشتر سرمایه گذاران از عدم همکاری مناسب برخی بخش‌ها مانند بانک ها گلایه داشتند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این اطمینان را می‌دهیم که در فصل جدیدی اقدامات که در استان آغاز شده شاهد مشکلات از این قبیل نباشیم.

اشرفی با بیان اینکه بازدید از واحدهای تولیدی استان به صورت مستمر یکی از مهمترین برنامه‌های امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی است افزود: کارخانه‌های مستقر در مرکز استان و کارخانه‌های مستقر در شهرستانها، به صورت مستمر هر هفته ویا هر دو هفته یکبار بازدید و رصد خواهند شد.

وی با بیان اینکه باید یک کارگروه خاص ویژه منطقه اقتصادی برگزار شود گفت: باید کارگروه تسهیل در حد امکان در واحدهای تولیدی برگزار شوند تا مشکل زودتر به نتیجه برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دفتر جذب و سرمایه گذاری ما به صورت  24 ساعته بر روی سرمایه گذاران و تولید کنندگان باز است و با آغوش باز از سرمایه گذار حمایت می‌کنیم و معتقدیم در گام نخست باید هوای سرمایه گذار بومی را داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :