مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خبر داد:

بهره برداری از واحد تولید سوخت هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: به زودی واحد تولید سوخت هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فرینا، حسین زارعی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال جاری استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری در روند سرمایه‌گذاری و صادرات را در برنامه داریم اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوبی در سایت مرکزی و سایت مرزی سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برقرار است.

زارعی با بیان اینکه در روند سرمایه گذاری‌ها رو به جلو حرکت می‌کنیم. در سایت مرکزی با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد، سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته و در سایت مرزی هم زیرساخت‌ها تا 99 درصد فراهم شده است افزود: برای راه اندازی دوسایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان یک هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است  و تاکنون 18 واحد تولیدی، صنعتی وخدماتی در منطقه ویژه اقتصادی استان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند درسال 91 مصوب و از سال 93 به بهره برداری رسیده  گفت: یکی از مزیت های منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی این است که دارای دو سایت مرکزی و مرزی است که سایت مرزی آن در نقطه صفر مرزی مستقر است و مزیتهای بسیار زیادی دارد..

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، از استقبال تجار افغانستان از ابتدای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی تاکنون خبر داد گفت: در این مدت، 75 گروه در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان سرمایه گذاری کرده اند وتاکنون18 واحد تولیدی، صنعتی وخدماتی به بهره برداری رسیده است..

زارعی گفت: تعدادی از این واحدها هم قرار است در نیمه اول امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه مجوزها را در کمتر از 72 ساعت در منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاران صادر می‌کنیم گفت: به زودی چند واحد تولید سوخت هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: واحد تولید سوخت هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به زودی به بهره برداری میرسد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :