بازدید شبانه سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از کلیه قسمت‌های ترمینال یک

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از کلیه قسمت‌های ترمینال یک بازدید کرد و نکات لازم در خصوص تسهیلات و تجهیزات را متذکر شد .

به گزارش فرینا، سعید چلندری در این بازدید ضمن بررسی روند چگونگی ورود مسافر به کشور و پروتکل‌های جدید در گفتگو با پرسنل پایگاه نحوه پیاده‌سازی نظام مراقبت سندرومیک در خصوص بیماری‌های جدید در سطح جهان را مورد پرسش قرار داد و توصیه‌های لازم را به پرسنل پایگاه بهداشت مرزی ارائه نمود.
چلندری در بازدید از گیت‌های پلیس، گذرنامه، سپاه حفاظت هواپیمایی نسبت به لزوم تغییرات به منظور کاهش ایستایی، انجام امور مهندسی و تغییر چیدمان به منظور افزایش فضا و تغییر مصالح مورد استفاده جهت افزایش زیبایی بصری تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه ترکیب رنگ‌ها  و وجود المان‌های لازم در ترمینال باید متناسب با یافته‌های علمی دنیا باشد وجود غرف با رنگ‌های مختلف و اقدامات برخی از شرکت‌های پیمانکاری را مناسب از نظر زیبایی شناختی ندانست و دستورات لازم به منظور انجام تغییرات لازم را پس از استماع گزارش کارشناسان تخصصی صادر کرد.
در این بازدید عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی، مدیرکل حوزه مدیرعامل، مدیرکل عملیات هوانوردی، مدیرکل دفتر تامین و تجهیز، کشیک جانشین معاونت بهره برداری، معاون هوانوردی اداره کل حراست، مدیرکل برنامه ریزی و ساماندهی امور شهری و معاون مدیر ترمینال و جمعی از ناظران فنی و کشیک معاونت بهره برداری سعید چلندری را همراهی نمودند.

خانم زهرا كاظم پور امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو