محسن نریمان:

عملکرد موفق ارس محصول همراهی فعالین اقتصادی و ارسوندان بود

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید این سازمان گفت: موفقیت و عملکرد مطلوب ارس مرهون همراهی فعالین اقتصادی و ارسوندان است.

به گزارش فرینا، محسن نریمان با اشاره به اینکه در دوران مدیریت خود در ارس فعالین اقتصادی در قامت مشاور اقتصادی این سازمان بوده اند،گفت: علیرغم همه کاستی ها و محدودیت ها اگر توانستیم عملکردی موفق داشته باشیم و برای چندمین سال متوالی صادرات رو به رشد و تراز تجاری مثبت داشته باشیم این محصول همراهی تمامی فعالیت اقتصادی ارس، مردم غیور آذربایجان و جلفا است.

نریمان ضمن تشکر از شورای تامین تصریح کرد: گاها قوانینی در کشور وضع می شود که اجرای آن همه را دچار تنش می کند. ارس در این مواقع به پشتوانه شورای تامین از برخی مرزها عبور می کرد چرا که اعضای این شورا درک درستی از قوانین و وضعیت موجود داشتند و سعی در حل مشکلات داشتند.

 وی در ادامه ضمن تشکر از معاونین و مدیران سازمان ادامه داد: در ترکیب معاونین و مدیران ارس بانوان توانمندی بعنوان مدیر روی کار آمدند که همپای مردان کار کردند و عملکرد ارزشمند و قابل قبولی داشتند.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس افزود: اخذ مالیات بر ارزش افزوده جزو درآمد دولت می باشد ولی با توجه به تراز تجاری مثبت ارس، محصور بودن محدوده و عدم تراکم جمعیت در محدوده ارس، این قانون در ارس قابلیت اجرایی ندارد.

 نریمان ضمن بیان اینکه هزار و 8صد و 82 روز در میان مردم بوده است گفت: تیم ما زمانی ک بین آذربایجان و ارمنستان جنگ بود و با کرونا جنگ کرده و اجازه نمیدادیم گردشگر وارد شهرستان شود پای کار بودیم.

 وی همچنین در پایان گفت: منطقه آزاد ارس استعداد اینرا دارد که در همه زمینه ها سرآمد سایر مناطق ازاد کشور باشد.

 آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس روز چهارشنبه (11 خردادماه) با حضور سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل هادوی، امام جمعه منطقه آزاد ارس ـ شهر جلفا، حجت الاسلام و المسلمین ناصری امام جمعه هادیشهر، معصومه پاشایی نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه استان، سایر مسئولین محلی و استانی، فعالان اقتصادی و اصحاب رسانه برگزار شد و سعید محمد در این مراسم«مجید کیانی» را به عنوان «مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس» معرفی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :