مدیرعامل ارس در جلسه شورای اداری شهرستان خدافرین؛

مهم‌ترین برنامه پیش رویم، ایجاد توسعه‌ی همه‌جانبه و متوازن در تمامی زون های ارس است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه شورای اداری شهرستان خداآفرین گفت: مهم‌ترین برنامه پیش رویم، ایجاد توسعه‌ی همه‌جانبه و متوازن در تمامی زون های ارس است.

به گزارش فرینا، مجید کیانی گفت: مهم ترین هدف من در منطقه آزاد ارس بکارگیری همه امکانات و ظرفیت ها و ایجاد توازن در توسعه پایدار و همه جانبه بین زون مرکزی ارس با زون های منفصله آن، بویژه زون خدافرین می باشد.

کیانی توسعه بخش کشاورزی را ضروری و نیاز امروز کشور دانست و افزود: زون خدافرین در بخش کشاورزی ظرفیت های بسیار خوبی دارد و با فعال سازی بهینه این ظرفیت ها، علاوه بر کمک به تامین بخشی از نیاز ملزومات کشاورزی کشور، بسیاری از مشکلات از جمله اشتغال جوانان و توسعه صنعت حل خواهد شد.

 وی همچنین در مورد ضرورت فعال شدن پروژه های دانش بنیان در زون خدافرین گفت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، اشتغال‌، دانش بنیان نام گذاری کرده است در راستای شکوفایی استعداد های جوانان نخبه و تحصیل کرده خدافرین؛ از فعالیت مرکز رشد ارس و صندوق پژوهش و فناوری ارس در زون خدافرین حمایت خواهیم کرد.

 مدیرعامل سازمان متطقه آزاد ارس در پایان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات موجود را احصا کرده است خاطرنشان کرد: از چند ماه پیش ظرفیت ها، امکانات، مسایل و مشکلات منطقه آزاد ارس را بررسی کرده ایم و امروز تقریبا با آگاهی کافی مسئولیت سازمان منطقه آزاد ارس را پذیرفته ام و انشالله با عنایت حضرت امام رضا(ع)، تمام تخصص و تجارب کاری ام را برای مردم و فعالین منطقه آزاد ارس بکار خواهم گرفت و در این مسیر از کلیه مسئولین و دلسوزان منطقه می خواهم ما را همراهی کنند.

 گفتنی است؛ بعد از ظهر امروز مجید کیانی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس به همراه سعید محمد مشاور رئیس جمهور، دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر استانی هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از محدوده خداآفرین ارس در شورای اداری این شهرستان حضور یافتند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :