مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با مسئولان شهر سوزا مطرح کرد؛

طرح مسکن جوانان، بخش قابل توجهی از مشکل مسکن ساکنان جزیره را حل می کند

  • سه شنبه 17 خرداد 1401 - 11:47
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اجرای طرح مسکن جوانان قشم تا پایان سال جاری، بخش قابل توجهی از مشکل مسکن ساکنان جزیره حل خواهد شد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در دیدار با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سوزا، اظهار کرد: حل مشکلات و مسائل پیش رو با هم افزایی و همسویی جامعه محلی و بخش های مختلف از جمله سازمان منطقه آزاد قشم، امکان پذیر است.
فتح الهی ادامه داد: با وجود برخی محدودیت ها در منابع اما با همراهی جامعه محلی می توان به سوی توسعه متوازن، اشتغال پایدار و همچنین رونق اقتصادی در منطقه حرکت کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امیدوار هستیم در آینده نزدیک با اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی شاهد توسعه و همچنین کاهش نرخ بیکاری و رفع این مشکل در سطح جزیره قشم باشیم.
به گفته فتح الهی؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته طرح مسکن جوانان قشم در آینده پس از انجام مراحل راستی آزمایی و تطبیق مدارک متقاضیان و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز، اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه طرح مسکن جوانان قشم، بخشی از مشکل مسکن ساکنان جزیره را حل می کند، گفت: مراحل مطالعاتی طرح تفصیلی شهر سوزا انجام شده و در آینده نزدیک نهایی  شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: بیان دغدغه ها و نیازهای مردم و پیگیری آنها فرصت خوبی برای ارتباط سازنده و ترمیم اعتماد عمومی میان مسئولان و مردم بویژه جامعه محلی جزیره قشم است.
براساس این گزارش، در این جلسه امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سوزا نیز به بیان پیشنهادات خواسته های مردم این شهر پرداختند. گفتنی است این جلسه با حضور معاون فنی و زیربنایی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو