در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان شهری طبل تاکید شد؛

هم‌افزایی برای بهره‌برداری حداکثری از مصوبات کمیسیون عمران مجلس

  • سه شنبه 17 خرداد 1401 - 11:45
  • قشم
  • 0 دیدگاه
نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر طبل به منظور ایجاد هم‌افزایی در راستای بهره‌برداری حداکثری از مصوبات کمیسیون عمران مجلس برای تجهیز شهرداری‌های جزیره و ارتقای خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش فرینا، افشار فتح‌الهی در این نشست گفت: شهرداری‌های نوپای جزیره باید به سمت درآمدزایی و خودکفایی حرکت کنند و ما در این مسیر حمایتگر آنها هستیم.
فتح الهی ادامه داد: شهر طبل ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه گردشگری دارد اما زیرساخت‌های گردشگری متناسب با این ظرفیت‌ها رشد نکرده و شهرداری باید برای توسعه امکانات با مشارکت بخش خصوصی برنامه‌ریزی کند.
وی با تاکید بر لزوم توسعه تجهیزات و خدمات شهری مطابق با استانداردهای شهری به روز دنیا، اضافه کرد: در جانمایی و احداث ساختمان شهرداری و شورا، ایستگاه آتش‌نشانی و زیرساخت‌های شهری و گردشگری باید به روزترین مسائل شهری مدنظر باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تعامل ایجاد شده بین سازمان و شهرداری‌های جزیره که منجر به مصوبه کمیسیون عمران مجلس برای ارتقای تجهیزات شهرداری‌های جزیره شد، فرصت مغتنمی است که باید شهرداران جزیره با جدیت و پیگیری از آن برای توسعه استفاده کنند.
بنابر این گزارش، در این نشست سیدمسلم هاشمی، شهردار طبل و عبدالجلیل امینی رییس شورای اسلامی شهر طبل فرصت‌ها و چالش‌هاش پیش روی این شهر را برشمردند و مطالبات مردمی را مطرح کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :