نشست هماهنگی نظارت بر سواحل و نقاط خطر آفرین منطقه آزاد انزلی برگزار شد

  • چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 11:31
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
با ریاست سید حجت مهدوی سعیدی معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان؛ نشست هماهنگی نظارت بر سواحل و نقاط خطر آفرین این منطقه با حضور مدیران و مسئولین سازمان و نهادهای دولتی محدوده منطقه و شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این جلسه مباحث کارشناسی متعددی در زمینه ساماندهی و سازوکارهای نظارت بر نوار ساحلی محدوده منطقه، به ویژه مناطق خطرآفرین مورد بررسی قرار گرفت تا علاوه بر آماده سازی بسترهای لازم جهت ارائه خدمات و امکانات مطلوب به گردشگران ورودی به منطقه، و برطرف نمودن برخی مشکلات و ناهماهنگی ها در ارتباط با مسائل مرتبط با این حوزه؛ هماهنگی های ضروری جهت راه اندازی و فعال شدن مجدد طرح سالم سازی دریا منطقه آزاد انزلی در فاز تجارت و گردشگری منطقه مابین نهادهای ذی ربط دراین موضوع صورت گیرد.

از سوی دیگر جلوگیری از غرق شدن مسافرین،اطلاع رسانی،حضور ناجیان غریق و هلال احمر، دریابانی، نیروی انتظامی و حراست سازمان منطقه آزاد انزلی در محدوده ساحلی؛ از مهمترین محورهای نشست فوق بود.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیران معاونت فرهنگی،اجتماعی‌وگردشگری؛و مدیران امور شهری و روستایی، محیط زیست، حراست فیزیکی سازمان،نمایندگان فرماندهی دریابانی و نیروی انتظامی،هلاح احمر و نجات غریق شهرستان بندر انزلی؛ بهمراه دهیاران سه روستای ساحلی طالب آباد، لیجارکی و جفرود پایین حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :