نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در دیدار با مدیرعامل سازمان:

کارنامه‌تان گویاست قطعا در مدیریت ارس موفق خواهید شد

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در بازدید از منطقه آزاد ارس با تبریک انتصاب مجید کیانی، خطاب به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: برخی انتصابات ما را از صمیم قلب خرسند می‌کند و انتصاب شما از این نوع بود. کیانی را نیروی به‌نام، پرتلاش و کارآمد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء می‌شناسیم که در راه خدمت به کشور و ائمه معصومین در نجف اشرف اقدامات ارزشمندی داشته است. باتوجه به کارنامه‌ موفق‌تان قطعا در منطقه آزاد ارس نیز موفق خواهید شد.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم افزود: لازمه اجرایی شدن اهداف رشد و توسعه ارس، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به منظور افزایش بهره‌وری می‌باشد. ضروری است در کنار نیروهای متخصص بومی سازمان از مشاوران قوی اقتصادی استفاده شود. البته این بدان‌ معنا نیست که از ظرفیت‌های خارج از سازمان استفاده نکنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با ذکر توصیه‌ای از آیت‌الله مکارم شیرازی، خاطرنشان کرد: مدیر موفق کسی است که زحمات مدیران سابق نیز یادی کند. فردی که به‌هنگام شروع کار می‌گوید خرابه تحویل گرفتم مدیر ضعیفی است. هر یک از مدیران دوره‌های پیشین زحماتی را برای این منطقه کشیده‌اند و باید تجربیات و اقدامات خوب مدیران قبلی را یادآوری نمود و کارهای نیمه‌تمام و ناموفق‌شان را برای رشد منطقه اصلاح کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو