معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

برخورد جدی با پروژه ها و ساخت و سازهای ناایمن و فاقد مجوزات قانونی در قشم

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با پروژه هایی که بدون مجوز در حال احداث بنا و بدون اخذ گواهی پایان کار اقدام به بهره برداری نموده اند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش فرینا، سیدمحمد قدسی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پس از بروز حادثه دلخراش پروژه متروپل آبادان و دستور ریاست محترم جمهور درخصوص رعایت ضوابط مهندسی و مقررات قانونی در ساخت و سازها و با دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برخورد با پروژه های نا ایمن و فاقد مجوزات قانونی به صورت جدی پیگیری می شود.
قدسی ادامه داد: اتفاقات تلخ روی داده در هفته های گذشته اهمیت رسیدگی و نظارت بر ساخت و سازها را بیش از پیش نشان می دهد و معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با پروژه‌هایی که بدون مجوز ساخت در حال احداث بنا بوده و یا بدون اخذ گواهی پایان کار اقدام به بهره‌برداری از بنا نموده اند، برخورد قانونی خواهد نمود.
به گفته وی؛ کلیه ساخت و سازها حداکثر سه ماه فرصت دارند تا در چارچوب ضوابط و مقررات نسبت به اخذ پروانه ساختمانی و معرفی ناظر معتبر نظام مهندسی اقدام نمایند و همچنین تمامی پروژه ها باید قبل از هرگونه بهره‌برداری گواهی پایان کار را دریافت کنند.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: پس از اتمام مهلت 3 ماهه مذکور با پروژه های بدون مجوز و یا پایان کار برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :