معاون فنی زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد:

هدایت هدفمند منابع موجود در مسیر توسعه متوازن زیرساخت های مواصلاتی جزیره قشم

معاون فنی زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، از هدایت هدفمند منابع و مصارف سازمانی در دولت انقلابی و مردمی در مسیر ایجاد ارزش افزوده اجتماعی و اقتصادی جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، سیدمحمد قدسی با اعلام این خبر گفت: تعریف پروژه ها در سنوات اخیر بعضاً بدون اولویت بندی طبق نیازهای موجود صورت پذیرفته است.
قدسی ادامه داد: اما براساس سیاست‌های دولت جدید، اولویت‌دار کردن منابع و بودجه پروژه ها برای ایجاد حداکثر بهره‌وری در زمینه های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و اجتماعی مدنظر قرار دارد.
وی ادامه داد، در طرح تعریض جاده موجود ساحل جنوبی، علاوه بر استفاده از ظرفیت این جاده (هم به لحاظ هزینه ساخت و هم مدت زمان اجرای پروژه) و بهره مندی از جذابیت های بی بدیل مسیر جنوبی، شهرها و روستاهای این مسیر به وسیله دسترسی ایمن به فرودگاه منتهی خواهند شد.
معاون فنی زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خاطر نشان نمود، این درحالیست که در طرح آزادراه جنوبی علاوه بر هزینه و زمان بیشتر ساخت و عدم بهره مندی از مناظر جذاب ساحل جنوبی، ترافیک ورودی از شهر قشم به این آزادراه، در شهر سوزا تخلیه شده و  عملاً دستاورد ترافیکی خاصی را حاصل نخواهد نمود. 
بنابراین گزارش، کلنگ پروژه تعریض جاده ساحلی از شهر قشم تا فرودگاه بین‌المللی جزیره، به طول 60 کیلومتر و با اعتبار نزدیک به 15 هزار میلیارد ریال امروز با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولین سازمان و شهرستان به زمین خورد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :