سامانه هایGIS، سرمایه گذاری و فروشگاهی در ارس فعال می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از فعال سازی سامانه های الکترونیک املاک و شهرسازی(GIS)، سامانه سرمایه گذاری و سامانه فروشگاهی در ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، مجید کیانی، الکترونیکی بودن فرآیندهای اداری مرتبط با کسب و کارهای صنعتی و خدماتی را از مهم ترین ملاک های ارزیابی میزان توسعه یافتگی و سهولت کسب و کارها دانست و گفت: در راستای ایجاد دولت الکترونیک و اجرای سیستم پنجره واحد در ارس و با تکیه بر سرمایه گذاری های انجام یافته در زیرساخت های الکترونیک منطقه بزودی، سامانه های الکترونیک املاک و شهرسازی(GIS)، سامانه سرمایه گذاری و سامانه فروشگاهی در ارس فعال خواهد شد.

 کیانی افزود: امروز ما به دلیل فعال نبودن این سامانه و عدم بروز رسانی فرآیند های اداری در سازمان با مراجعات زیاد مخاطبین عام و خاص سازمان مواجه هستیم که باید در کمترین زمان از طرف مدیریت های مربوطه راهکارهای لازم اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه شخصاً بر روند راه اندازی سامانه ها نظارت خواهد کرد، افزود: ضروری است واحدهای مرتبط در راه اندازی سامانه ها، دقت و سرعت لازم را در وارد کردن اطلاعات داشته باشند و این موضوع مورد توجه جدّی مسئولین امر قرار گیرد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو