فراخوان دریافت طرح و ایده‌ها برای احیای مشاغل آسیب‌دیده ناشی از حادثه متروپل آبادان

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌و‌کارها سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در راستای کمک به بهبود کسب و کار اصنافی که تحت تأثیر حادثه پیش آمده برای ساختمان متروپل دچار تعطیلی، کسادی، رکود، ضرر و زیان شده‌اند از کلیه اساتید، دانشجویان، نخبگان و صاحب‌نظران دارای طرح و ایده دعوت به‌عمل می‌آورد تا نسبت به ارسال پیشنهادات خود به این سازمان، اقدام نمایند.

به گزارش فرینا، علی خانی ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به اینکه ساختمان متروپل در خیابان امیرکبیر آبادان مستقر بوده و این محل یکی از اماکن مرکزی استقرار کسبه و اصناف مختلف است؛ در حال حاضر همگی کسب و کارهای مستقر در این منطقه تحت تأثیر حادثه دردناک ریزش ساختمان مذکور قرار گرفته و هرکدام به نوعی دچار ضرر و زیان شده و با مشکلات عدیده مواجه هستند.

خانی اظهار داشت: بر همین اساس عملیات آواربرداری، ایمن‌سازی و بهسازی محل حادثه چند ماه به‌طول خواهد انجامید و در این مدت محدوده نسبتاً وسیعی از خیابان امیرکبیر مسدود و محدود خواهد بود و این امر لزوم مساعدت و همیاری با کسبه و اصناف فوق‌الذکر را بیش از پیش می‌نماید.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی می‌‎بایست اقدامات لازم توسط این سازمان انجام شود؛ محورهای فراخوان در نظر گرفته شده را به‌شرح ذیل اعلام کرد:

1- راهکارهای پیشنهادی جهت جبران ضرر و زیان کسب و کارهایی که در اثر حادثه متروپل به کلی از بین رفته یا اجباراً تعطیل شده اند.

2- راهکارهای پیشنهادی جهت احصا و تشخیص کسب و کارهایی که به‌طور غیر مستقیم از حادثه متروپل تأثیر پذیرفته و با مشکل مواجه شده‌اند‌ و چگونگی کمک به آنها.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان می توانند طرح‌ها و ایده های خود را با ذکر مشخصات و سوابق تا پایان وقت اداری سه‌شنبه مورخ هفتم تیر‌ماه سال جاری از طریق پورتال دبیرخانه به نشانی https://arvandfreezone.com/fa/metropol ارسال نمایند.
پس از بررسی طرح‌ها و ایده‌های ارسالی ضمن استفاده و به‌کارگیری هر طرح و ایده کاربردی به بهترین پیشنهادات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو