جلسه ​شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد

جلسه شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، جلسه شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان، مدیران عامل شرکت‌های مجتمع گاز، نفت و گاز و پتروشیمی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت گاز و مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز و مشاور اجتماعی وزیر نفت و همچنین مشاور مسئولیت های اجتماعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این جلسه گفت: باید قبول کرد مسئله مسئولیت اجتماعی نباید به صورت بین شرکتی در منطقه پارس جنوبی دنبال شود و مردم همه شرکت‌ها را با دید صنعت می‌بینند.

سخاوت اسدی افزود: در جلسه اخیر وزارت نفت بر ضرورت انسجام  انجام طرح‌های مسئولیت اجتماعی در پارس جنوبی از سوی وزیر نفت تاکید شد و این جلسه در جهت تعیین ساز و کار  و هماهنگی اقدامات در این زمینه است.

اسدی ادامه داد: هزینه های عمرانی کمی در پارس جنوبی صورت نپذیرفته است اما به دلیل عدم تمرکز در اطلاعات مربوط به این طرح‌ها و جزیره‌ای عمل کردن شرکت‌ها بازخورد مناسبی نداشته است.

وی گفت: همچنین تمرکز تصمیمات و اقدامات در زمینه مسئولیت اجتماعی باعث رضایت مندی بیشتر و اثربخش‌تر در منطقه می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انژری پارس در پایان افزود: در این کارگروه ابتدا اولویت‌های مورد نیاز منطقه در چهارچوب مسئولیت‌‌های اجتماعی تعیین و با نظر اعضا اجرایی می شود. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :