ارسال سومین مرحله کمک‌های قشم برای زلزله‌زدگان استان هرمزگان

در راستای تحقق وعده‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سومین محموله کمک‌های قشم در کمتر از 72 ساعت، به مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان ارسال شد.

به گزارش فرینا، این کمک‌ها پیرو حضور افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مناطق زلزله زده استان هرمزگان در نخستین روزهای پس از وقوع زلزله به سایه خوش و روستاهای اطراف ارسال می شود.
سومین مرحله کمک‌های ارسال شده از سوی مردم قشم به مناطق زلزله زده استان هرمزگان شامل 12 دستگاه یخچال و حدود دو تُن مواد غذایی و مایحتاج ضروری است.
در مجموع سه مرحله کمک‌های ارسالی تاکنون 150 عدد کولر، 17 دستگاه یخچال و بیش از 4340 کیلوگرم مواد غذایی شامل برنج، روغن و سایر مایحتاج ضروری به از سوی مردم قشم و با همراهی و هدایت سازمان منطقه آزاد قشم به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
محموله‌های ارسالی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم و مردم این جزیره برای هم‌وطنان زلزله‌زده در روستاهای سایه خوش و روستاهای اطراف با تأکید بر همدلی و همراهی مردم جزیره با مردم آسیب دیده در استان هرمزگان انجام می‌شود.
گفتنی است؛ این کمک ها در پی حضور روز یکشنبه 12 تیرماه (یک روز پس از وقوع زلزله) افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مناطق زلزله زده استان هرمزگان و وعده ارسال کمک جهت رفع نیازهای ضروری این منطقه صورت گرفته است.
براساس این گزارش، زمین‌لرزه‌های پی‌درپی به‌ویژه زلزله‌های 6.1 و 6.3 ریشتری بامداد شنبه (یازدهم تیرماه) در بندر خمیر و بندرلنگه واقع استان هرمزگان رخ داد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :