معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

تخفیفات ویژه هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری در جشنواره تابستانی قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیفات ویژه هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری به مناسبت برگزاری جشنواره تابستانی در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی با اعلام این خبر گفت: جشنواره تابستانی قشم با هدف جذب گردشگر، ایجاد رونق اقتصادی اماکن اقامتی، تفریحی و تجاری در جزیره و ایجاد روحیه نشاط در جامعه از 18 تا 31 تیرماه در جزیره برگزار می شود.
حجت الاسلام آخوندی ادامه داد: در این مدت هتل‌های 4 و 3 ستاره جزیره با تخفیف 50 درصدی میزبان گردشگران هستند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: همچنین هتل‌های عادی و 2 ستاره نیز تا سقف 80 درصد به گردشگران تخفیف می‌دهند.
حجت‌الاسلام آخوندی در ادامه به ارائه تخفیف از سوی مجتمع‌های تجاری قشم نیز اشاره کرد و افزود: مجتمع‌های تجاری و واحدهای صنفی نیز تا سقف 30 درصد به گردشگران تخفیف ارائه می دهند.
وی همزمانی برگزاری این جشنواره با اعیاد قربان و غدیر را فرصت خوبی برای قشموندان و گردشگران دانست تا از فضای مفرح، سالم و خانوادگی موجود در جزیره بهره‌برداری لازم را داشته باشند.
بنابراین گزارش، جشنواره تابستانی قشم از 18 تا 31 تیرماه با ارائه تخفیفات مناسب به گردشگران در سراسر جزیره برگزار می‌شود و برپایی جنگ‌های شادی، مسابقه رالی خانوادگی، نمایشگاه‌های صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی بخش‌هایی از این جشنواره است که گردشگران می‌توانند در کنار فرصت استفاده از تفریحات آبی و دریایی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری جزیره از آن بهره ببرند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :