مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با اعضای جامعه تورگردانان کشور تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت های گردشگری قشم برای میزبانی از تماشاگران جام جهانی قطر 2022

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جزیره قشم با وجود زیرساخت های موجود و ظرفیت های گردشگری فراوان، می تواند مقصد جذابی برای تماشاگران جام جهانی 2022 قطر باشد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در دیدار جامعه تورگردانان کشور، اظهار داشت: ستاد برگزاری جام جهانی قطر تاکنون گام های مهمی در حوزه ایجاد زیرساخت های لازم برای استقبال از تماشاچیان جام جهانی برداشته است.
فتح الهی ادامه داد: قشم با وسعتی گسترده، طیف وسیعی از شاخص های صنعت گردشگری را به خود اختصاص داده است و می تواند مقصد جذابی برای تماشاچیان جام جهانی قطر باشد.
وی در ادامه تعامل با جامعه تورگردانان کشور جهت استفاده از ظرفیت ها و فرصت جام جهانی به عنوان بخشی خصوصی متخصص در حوزه گردشگری را ضروری دانست.
براساس این گزارش، رییس جامعه تورگردانان کشور نیز در این جلسه از آمادگی این جامعه برای همکاری با سازمان منطقه آزاد قشم جهت استفاده از موقعیت جام جهانی قطر خبر داد.
پورفرج در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به چالش ها و فرصت های موجود در مسیر بهره برداری از موقعیت جام جهانی تاکید کرد: ظرفیت های خوبی در جزیره قشم وجود دارد که با برنامه ریزی می توان از آنها بهره برد.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه قرار شد رابطینی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم و جامعه تورگردانان کشور با ایجاد هماهنگی میان دو مجموعه مقدمات همکاری مشترک را فراهم نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :