معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:

دومین دوره مسابقات رالی خانوادگی قشم برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین رالی خانوادگی جزیره با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد و با حضور 27 خودرو و 54 شرکت کننده، همزمان با جشنواره تابستانه و دهه ولایت و امامت در جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، با اعلام این خبر گفت: نخستین رالی خانوادگی از مقصد شهر قشم شروع شد و در مسیر 90 کیلومتری با عبور از درگهان، رمکان و برکه خلف مجداً در قشم به پایان رسید.
حجت‌الاسلام آخوندی ادامه داد: در این رالی ارزیابی استعداد در نقشه‌خوانی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دو رکن اساسی برای تعیین برندگان بود.
به گفته وی، در این مسابقه یک خانواده قشمی به رانندگی آقای شمس‌الدین لارکی به عنوان راننده و سرکار خانم نادیه ملاحی به عنوان نقشه خوان، به مقام نخست دست یافتند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: مقام دوم این مسابقه به صورت مشترک به آقای مهرداد کریم‌نژاد به عنوان راننده و سرکار خانم شهلا باجلانی به عنوان نقشه‌خوان و آقای مهران کریم نژاد و سرکار خانم موژان کریم نژاد اختصاص پیدا کرد.
حجت‌الاسلام آخوندی یادآور شد: خانواده امیری نیز متشکل از سرکار خانم فرنوش امیر‌ی‌زاد به عنوان راننده و آقای هرمز امیری به عنوان نقشه‌خوان به مقام سوم دست پیدا کردند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سومین رالی خانوادگی نیز همزمان با عید سعید غدیر خم در شهر قشم برگزار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو