مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی:

با توسعه زیرساخت‌های مرز ماهیرود توسط منطقه ویژه اقتصادی صف‌های طولانی کوتاه شد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ها در مرز ماهیرود گفت: با ایجاد زیرساخت‌ها توسط منطقه ویژه اقتصادی صف‌های 10 کیلومتری که از قبل وجود داشت کوتاه شد.

به گزارش فرینا، حسین زارعی در مراسم معارفه مدیر کل گمرکات خراسان جنوبی اظهار داشت: در بحث اقتصاد استان و صادرات؛ گمرک نقش ویژه و بسیار مهمی دارد.

زارعی با بیان اینکه گمرکات نقش تسهیل‌کننده دارند گفت: در سال‌های اخیر هرگونه اتفاقاتی که در استان خراسان جنوبی افتاده است گمرک همراهی بسیار خوبی کرده و این باعث شده تا مرزی که 15 سال فعالیت کرده جایگاه ویژه‌ای در مقابل مرزهای فعال داشته باشد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی با اینکه سابقه کمی دارد و  چهار یا پنج سال از فعالیتش بیشتر سپری نمی‌شود و به عبارتی کوتاه‌ترین عمر را نسبت به مناطق ویژه اقتصادی در کشور دارد اما زیرساخت‌های خوبی که ایجاد شده جایگاه ویژه‌ای را توانسته کسب کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی توانسته در  مرز ماهیرود زیرساخت‌های خوبی فراهم کند و همین امر سبب شده تا مرز ماهیرود با توجه به استقبال خوب افغانستان صف‌های 10 کیلومتری که از قبل داشتیم با ورود منطقه ویژه اقتصادی و ایجاد زیرساخت‌ها این صف‌ها کوتاه شود.

زارعی ادامه داد: با مدیریت و شرایطی که منطقه ویژه اقتصادی در سایت مرزی ایجاد کرد صبح کامیون آمده و تا آخر وقت برگشت داده می‌شود که یک طرف این قضیه همیشه گمرک بوده و خواهد بود.

وی گفت: مدیرکل جدید گمرکات استان سابقه‌ خوبی در مرز دارد و خوشحالیم در خراسان جنوبی ورود کرد‌ند چون مرز  و مناطق ویژه را به خوبی می شناسند و ما نیز به عنوان یک سرباز که می‌تواند در مرز و زیرساخت ها کمک کند خواهیم بود تا مرز خراسان‌جنوبی جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو