تغییر پیمانکار پروژه تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان در صورت استمرار تأخیر در اجرای عملیات

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اگر قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) در هفته جاری عملیات را آغاز و مطابق زمان‌بندی پیش برود؛ کار را با این قرارگاه ادامه خواهیم داد در غیر این صورت تا هفته آینده این مسئله را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا اسکندری در گفت‌و‌گوی زنده با بخش خبری 23 شبکه خوزستان، اظهار داشت: مطابق مصوبه شورای تأمین استان خوزستان قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) به‌ عنوان پیمانکار تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شد که بنا بود شیوه آوار برداری و تخریب را طبق زمانبندی مشخص شده در مفاد قرارداد تعیین کند.

اسکندری با اشاره به زمان‌بر شدن پروسه مذکور، تصریح کرد: معاونت فنی و امور زیربنایی این سازمان از ابتدای هفته جاری به  قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) در این خصوص اخطار داد.

وی خاطر نشان کرد: طبق مفاد قرارداد فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص)، 20 درصد از اعتبار پیش‌بینی شده از سوی این سازمان به آن قرارگاه پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین یکی از دلایل اعلام شده از سوی قرارگاه خاتم الأنبیاء (ص) برای عدم ایفای تعهدات مندرج در قرارداد را تخلیه نکردن ساکنین اطراف ساختمان متروپل دانست و ادامه داد: از آن جایی که سپردن کار به قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) از طریق مصوبه شورای تأمین استان خوزستان و با حضور وزیر کشور صورت پذیرفته است؛ قاعدتاً اگر بنا به تغییر پیمانکار باشد؛ باید شورای تأمین استان تشکیل شود.

اسکندری با اشاره به درخواست سازمان منطقه آزاد اروند برای تشکیل جلسه شورای تأمین استان خوزستان در هفته آینده، افزود: اگر قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) در هفته جاری عملیات را آغاز و مطابق زمان‌بندی پیش برود؛ کار را با این قرارگاه ادامه خواهیم داد در غیر این صورت تا هفته آینده این مسئله را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو