ظرفیت های فرودگاه پیام برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی کشور به کار گرفته می شود

عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به بهره مندی این فرودگاه از بخش کارگو (پروازهای باری) گفت: بر همین اساس این آمادگی وجود دارد که از این ظرفیت برای توسعه هر چه بیشتر صادرات کالاهای کشاورزی از طریق فرودگاه بین المللی پیام استفاده  شود.

به گزارش فرینا، ارسلان ذاکری افشار در نشست مشترک با اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران و روسای اتحادیه های سراسری کشاورزی کشور افزود: وجود کارگو در این منطقه این ظرفیت را ایجاد کرده که پیام امروز به عنوان یکی از بخش های مهم در بخش پروازهای باری بتواند در منطقه نقش آفرینی کند.
ذاکری افشار اضافه کرد: در این بین مسأله بالا بودن قیمت سوخت کارگو به عنوان یکی از موانع جدی بر سر راه توسعه صادرات و واردات محصولات مطرح است.
وی گفت: به همین منظور انتظار ما از مسئولان و دستگاه های ذیر بط این است که نسبت به حل این مشکل که در واقع با برطرف شدن آن یکی از مشکلات اصلی بر سر راه رونق صادرات و واردات محصولات به خصوص در بخش کشاورزی مرتفع می شود اقدامات جدی به عمل آورند.
در ادامه این نشست اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران و روسای اتحادیه های سراسری کشاورزی کشور با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، آمادگی خود را در جهت برطرف ساختن موانع موجود بر سر راه صادرات محصولات کشاورزی از طریق پروازهای کارگو این فرودگاه اعلام کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو