حمایت مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس از سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

جلسه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس و مدیرعامل شرکت کانی مس در تهران برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این جلسه مقرر شد مبتنی بر نیازهای شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس رفسنجان از جمله روکش لاستیک، روغن و ماشین‌آلات معدنی و... سرمایه‌گذاری با تأمین مالی حدود 86 میلیارد تومان از سوی شرکت کانی مس و حمایت و پشتیبانی و ضمانت صندوق بازنشستگی مس در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان شکل بگیرد.
ضمن آنکه نسبت به خرید روغن تولیدشده برای دستگاه‌های شرکت مس همکاری لازم از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران صورت گیرد.
بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از استقبال سرمایه‌داران رفسنجان برای سرمایه‌گذاری مشارکتی با مجموعه مس خبر داد و گفت: در بحث نقدینگی می‌توانیم از این پتانسیل استفاده کنیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با بیان اینکه هر صنعتی که در منطقه ویژه اقتصادی راه‌اندازی شود، سودده است، اظهار داشت: سه صنعت ماشین آلات سنگین، روکش لاستیک و کلینیک حائز اهمیت بوده و بازار آن هم شرکت مس است و می‌توان گفت از قبل مشتری آماده است.
حسنی، انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان و کرمان و عبور آن از جوار منطقه ویژه اقتصادی و اختصاص به این منطقه را از نکات مثبتی دانست که به تأمین آب واحدهای تولیدی می‌انجامد و در خصوص برق نیز احداث نیروگاه 300 مگاواتی و 500 مگاواتی را در منطقه ویژه اقتصادی از زیرساخت‌های مهم برشمرد.
وی، ضمانت صندوق بازنشستگی مس برای سرمایه‌گذاری شرکت کانی مس در منطقه را مطرح کرد و گفت: یک برنامه زمان‌بندی ارائه کنید که بودجه تعریف و خط تولید روکش لاستیک راه‌اندازی شود، ضمن آنکه بنده سود و بازگشت سرمایه را هم ضمانت خواهم کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، صندوق بازنشستگی و شرکت مس را به‌عنوان اعتبار برای منطقه ویژه دانست و افزود: این موضوع در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی رقم خواهد خورد و صنعت روغن ماشین‌آلات سنگین صنعتی‌ست که مشتری دارد و راه‌اندازی آن موجب می‌شود اشتغال زیادی صورت گیرد.
حسنی در صحبت‌های خود به وضعیت کشاورزی و تولید پسته شهرستان رفسنجان هم اشاره کرد که با توجه به خشکسالی دچار بحران شده و اظهار کرد: با توجه به آمار بیکاری، سرقت‌ها و سایر معضلات اجتماعی که از محل بیکاری ایجاد می‌شود باید نسبت به ایجاد اشتغال ورود کرد، بنابراین برای راه‌اندازی این طرح از لحاظ مالی نگرانی نداشته باشید و کانی مس با هدف درآمد و منابع پایدار حمایت لازم را خواهد کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو