برگزاری شانزدهمین همایش ملی شنای آبهای آزاد جانبازان در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان، شانزدهمین همایش ملی شنای آبهای آزاد و سرد جانبازان قطع عضو کشور به همت منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اعلام این خبر گفت: اعضای پنج نفره تیم جانبازان قطع عضو در شانزدهمین همایش شنای مسافت بلند در آب های دریای عمان مسافت چابهار ـ کنارک را شنا می کنند.
طاهره شهرکی افزود: تیم شنای آب های آزاد جانبازان به نام های حسین عبدالغفاری از استان البرز جانباز قطع یک دست قهرمان کشور، صفر محب زاده از استان آذربایجان غربی قطع یک پا رکوردار جهان 5/73 کیلومتر، حمدالله محمدی خیکانی از مازندران قطع یک پا قهرمان کشور، علی امینی از اصفهان قطع دو پا و یک دست قهرمان جهان و احمد سلیمانی جانباز 50% از تهران مدیر گروه تشکیل می دهند.
شهرکی گفت: تیم شنای آب های آزاد جانبازان قطع عضو کشور طبق برنامه ریزی های به عمل آمده شانزدهمین همایش این تیم به مسافت 15 کیلومتر در آب های دریای عمان در مسیر شهر چابهار تا کنارک خواهد بود.
وی افزود: این همایش دو روزه از 28 لغایت 29 دیماه جاری به پشتیبانی و میزبانی سازمان منطقه آزاد در ساحل پارک لیپاربرگزار می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :