امضای تفاهم نامه سه جانبه بین منطقه ویژه اقتصادی لامرد، استانداری فارس و فرمانداری لامرد در حوزه سرمایه گذاری

به منظور تسهیل و تسریع در صدور مجوز های مرتبط با پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد تفاهم نامه همکاری سه جانبه ما بین استانداری فارس، منطقه ویژه اقتصادی لامرد و فرمانداری لامرد منعقد شد.

به گزارش فرینا، با عنایت به سیاست های اصلی منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و به منظور تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای لازم تفاهم نامه همکاری سه جانبه منعقد شد.

در راستای تحقق رسالت دولت مبتنی بر احیای مدیریت فرایندهای مقررات زدا و تسهیل در صدور مجوز های مرتبط با پروژه های سرمایه گذاری در کوتاه ترین زمان ممکن در شهرستان لامرد، تفاهم نامه سه جانبه همکاری فی‌مابین مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس، فرماندار شهرستان لامرد و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به امضا رسید.

در این تفاهم نامه، هماهنگی لازم فیمابین نهادها سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند صدور مجوزها و استعلام های مرتبط با طرح های سرمایه گذاری در شهرستان لامرد، جذب، هدایت و معرفی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر لامرد مورد تاکید قرار گرفت.

برگزاری جلسات و سمینارهای مرتبط و دوره های آموزشی با سرمایه‌گذاران پس از هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو