آمادگی شهر فرودگاهي امام خميني(ره) براي پذیرش 4000سورتی پرواز نوروزی

در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر تقویت حمکرانی مردم‌پایه از طریق افزایش سهم ظرفیت‌های مردمی در اداره کشور تاکید شد.

به گزارش فرینا، علی سلطانی وش ضمن دیدار با سعید چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از بخش های مختلف این شهر از جمله ترمینال مسافری و ایستگاه اداره ایمنی و آتش نشانی بازدید کرد.

در این بازدید چلندری ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص پروژه های در دست اقدام از جمله انجام مطالعات بازسازی ترمینال یک و رفع نواقص اعلامی از سوی سازمان هواپیمایي كشوري توضیحاتی ارائه نمود سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به شروع پروازهای نوروزي از25اسفند لغایت 15فروردین ،اظهار داشت نوروز امسال آمادگی پذیرش 4000سورتی پرواز را داریم .

وی افزود: به منظور تسهیل و ارائه خدمات مطلوب و کاهش ایستایی مسافرین در نوروز پیش رو در حال حاضر در حال بهسازی و بازسازی بخش هایی از ترمینالها و گیت‌های مسافری هستیم.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: آغاز بکار ساخت ترمینال جدید در ماه‌های آتی یکی از دغدغه های اصلی شهر فرودگاهي است که با شرکت های متعدد داخلی و خارجی در این خصوص در حال مذاکره هستیم و به تفاهماتی نیز رسیده ایم و این ترمینال ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر را در افق طرح به 110میلیون می رساند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هم در این بازدید با تشریح رویکرد اصلی دولت مردمی و وزارت راه و شهرسازی به عنوان پیشران پیشرفت کشور، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی اعم از گروه‌های دانش‌بنیان، تشکل‌های علمی و نخبگانی و ایده‌های خلاقانه را از مهمترین اهداف عنوان نمود .

علی سلطانی‌وش افزود: شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) قابلیت تبدیل شدن به هاب مسافری و باری منطقه را دارد که این مهم جز با رویکردهای مدیریتی که مدل‌های فناورانه و مردم‌پایه را الگوی توسعه و پیشرفت خود قرار دهد محقق نمی‌شود. تاکید بر سرعت بخشی به پروژه‌های پیشران و فناورانه و توسعه خدمت‌رسانی با کیفیت به مردم و نیز تشکیل شورای اجتماعی‌سازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از دیگر تصمیمات جلسه امروز مشاور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی بود.

گفتنی است در اين بازديد كه از قسمت هاي مختلف فرودگاه صورت پذيرفت مديران كل عمليات فرودكاهي، مديركل ايمني و تضمين كيفيت، مديركل تجهيزات، معاون اداره كل حراست و كارشناسان مربوطه حضور داشتند.

خانم زهرا كاظم پور امتیاز به خبر :