مدیر مرکز بین‌المللی رشد قشم خبر داد:

برگزاری جشنواره 20 باهدف معرفی شرکت‌های برتر سال در قشم

مدیر مرکز بین‌المللی رشد قشم از برگزاری جشنواره 20 باهدف معرفی شرکت‌های برتر سال در منطقه آزاد قشم و ایجاد فضای رقابت و تعامل و نمایش توانمندی‌ها و محصولات این شرکت‌ها خبر داد.

به گزارش فرینا، فرزاد خلفی در نخستین جلسه هماهنگی جشنواره 20 در منطقه آزاد قشم گفت: شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نو، کسب‌وکار، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر، صنایع و معادن، صنایع دریایی، گردشگری، شیلات و کشاورزی، عمران و خدمات فنی و مهندسی می‌توانند با ارائه دستاورد، توانمندی و محصولات خود در این جشنواره شرکت کنند.

خلفی ادامه داد: ایجاد رقابت تومان که به مولدسازی شرکت‌ها منجر می‌شود و همچنین افزایش هم‌افزایی و تعامل بین خود شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی که منجر به ایجاد هسته‌های علمی و عملیاتی می‌شود از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گفته وی، جشنواره 20 با همکاری معاون توسعه مدیریت، معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری و سایر نهادهای مربوط 20 اردیبهشت‌ماه 1402 در جزیره اجرا می‌شود و درنهایت 20 شرکت برتر معرفی‌شده و می‌توانند از مزایای ویژه برخوردار شوند.

مدیر مرکز بین‌المللی رشد قشم تصریح کرد: با انتشار فراخوان عمومی تمامی شرکت‌های فعال در منطقه می‌توانند برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کرده و دستاوردهای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

خلفی خاطرنشان کرد: اساسنامه مرکز بین‌المللی رشد قشم از سال 84 توسط وزارت علوم ابلاغ‌شده و هم‌اکنون با انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد در حوزه علمی و آموزشی و برگزاری رویدادهای مختلف سعی می‌کنیم تا نقش این مرکز در ارتقای وضعیت علمی، اقتصادی و صنعتی جزیره را افزایش دهیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو