بازگشایی سالن تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی کیش

در آستانه فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سالن تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه که به تازگی بازسازی شده با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس هیات تیراندازی، بازگشایی شد.

به گزارش فرینا، سعید پورزادی به همراه رضا شجیع مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل و محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات عصر سه شنبه 11 بهمن ضمن بازگشایی سالن تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه از روند بهسازی زمین چمن کیش بازدید کرد.

سرهنگ «علی اصغر جمالی» رئیس هیات تیراندازی کیش در این بازدید با اشاره به بهره برداری از سالن تیراندازی کیش در سال 1388 و لزوم بهسازی این مجموعه اظهار داشت: این سالن که دارای 7 خط تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه است؛ با هزینه 250 میلیون تومان و با همت شرکت عمران، آب و خدمات بهسازی شد و آماده برگزاری کلاس های آموزشی و مسابقات است.

علی اصغر جمالی با قدردانی از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش در رشد و گسترش ورزش در کیش و از جمله تیراندازی گفت: با توجه به امکانات و ظرفیت های مناسب جزیره کیش برای میزبانی مسابقات در سطح باشگاهی و ملی برنامه این هیات راه اندازی زمین 25 و 50 متر تیراندازی است.

رئیس هیات تیراندازی کیش، گفت: رشته تيراندازي از جمله رشته‌هايي است كه محدوديت سني نداشته و تمام افراد جامعه مي‌توانند در اين رشته مفرح و پرهيجان فعالیت کنند.

وی با بيان اين كه رشته ورزشي تیراندازی علاوه بر سلامت جسم، سلامت روحي ورزشكاران را نيز به همراه دارد؛ افزود: در دين مبين اسلام نيز به فعاليت در اين رشته تاكيد و حتي به والدين توصيه شده است كه به فرزندان خود تيراندزاي و اسب‌سواري را آموزش دهند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو