فراخوان شناسایی و جذب صاحبان ایده و گروه‌های خلاق و نوآور منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از انتشار فراخوان برای شناسایی و جذب صاحبان ایده و گروه‌های خلاق و نورآور منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل فریحی، اظهار کرد: با هدف بسط و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی و تعالی و ترویج اخلاق و معنویت، همچنین افزایش سطح نشاط و اجتماعی میان اروندنشینان و گردشگران، فراخوانی در راستای جذب ایده‌های خلاقانه و شناسایی نوآوری‌ها در این حیطه تبیین و در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فریحی، با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند در صدد است تا از این طریق نسبت به تحکیم بنیان خانواده‌های اروندنشین و ارتقاء سطح آگاهی عمومی شهروندان در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری اهتمام ورزد، بیان کرد: از دیگر اهداف ما در این فراخوان، به‌کارگیری رویکردی نو و خلاق در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی است. همچنین تشویق، ترغیب و ایجاد فرصت برابر برای فعالین دغدغه مند در ایده‌پردازی، کشف استعدادهای نوظهور و پشتیبانی از ایده‌پردازان فرهنگی، هنری و اجتماعی، توانمندسازی کارآفرینان و رونق کسب و کار، تقویت مشارکت و مسئولیت اجتماعی بخشی از اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

وی، تصریح کرد: صاحبان ایده و گروه‌های خلاق و نوآور منطقه آزاد اروند می‌توانند در بخش فرهنگی، هنری، اجتماعی و گردشگری در قالب حوزه‌هایی از قبیل (سبک زندگی، خانواده، زنان، کودکان و نوجوانان، سلامت، ورزش، گردشگری، آسیب‌های اجتماعی، بازی و سرگرمی) پروپوزال‌های خود را در این فراخوان به اشتراک بگذارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه مهلت شرکت در این فراخوان تا 22 بهمن‌ماه جاری خواهد بود، گفت: نحوه ارسال ایده‌ها، از طریق نشانی اینترنتی https://arvandfreezone.com/fa/innotech امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فریحی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان و متقاضیان خلاق و نوآور می‌توانند با تکمیل فرم و پیوست طرح پیشنهادی و یا رزومه حرفه‌ای خود، همراه با نمونه کار در این فراخوان شرکت کنند، تصریح کرد: پس از بررسی طرح پیشنهادی خود و رزومه ارسال شده، جهت ارائه پروژه با ایده‌پرداز مورد نظر ارتباط برقرار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو