برنامه‌های ایام دهه فجر در منطقه آزاد اروند اعلام شد

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، از اعلام برنامه های فرهنگی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین قانعیان پور، گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه های متنوعی را در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در دستور کار خود، قرار داده است.

قانعیان پور افزود: از جمله برنامه های شاخص در نظر گرفته شده اکران فیلم های سینمایی جشنواره فجر در 3 سینمای؛ مهر و کیهان در شهرستان آبادان و سینما نخل در شهرستان خرمشهر است.

وی در ادامه اظهار داشت: 20 ایستگاه شادی در نقاط مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر؛ شامل توزیع اقلام فرهنگی، پذیرایی، اجرای گروه های نمایشی و… در جهت نشاط اجتماعی، برپا خواهد شد.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه «سلام فرمانده» با حضور «ابوذر روحی» در اسکله نفت با مشارکت شهرداری آبادان، ستاد اقامه نمازنفت و ناحیه مقاومت بسیج آبادان در کنار برگزاری کاروان شادی با حضورهنرمندان منطقه درنقاط مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر نیز بخش دیگری از سلسله برنامه های ایام اله دهه مبارک فجر است.

قانعیان پور، تصریح کرد: در ادامه، مسابقه تولید محتوای دیجیتال با همکاری صدا و سیمای مرکز آبادان که شامل بخش های مختلفی نظیر فیلم کوتاه، عکس نوشته، کلیپ و… با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی می شود از دیگر برنامه های فرهنگی، این ایام خواهد بود.

در همین راستا حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهدای منطقه آزاد اروند نیز دیدار با خانواده ی شهدا غبار روبی گلزار شهدا را در دستور کار خود دارد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو