مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبرداد:

بزرگترین کارخانه لاستیک سازی کشور در بوشهر احداث می‌شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: زمین مورد نیاز بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور در بوشهر تامین شده که احداث آن با پیش بینی اشتغالزایی برای هزار و 200 نفر نقش مهمی در تولید و اشتغال استان به همراه دارد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد دشتی‌زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: زمین مورد نیاز بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور در بوشهر تامین شده که احداث آن با پیش بینی اشتغالزایی برای یک هزار و 200 نفر نقش مهمی در تولید و اشتغال استان به همراه دارد.

دشتی زاده افزود: علاوه بر این، کاشت درخت کائوچو به عنوان مواد اولیه لاستیک‌سازی با استفاده از آب فاضلاب نیز برای 10 هزار نفر اشتغال زایی می‌کند.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آمادگی دارد طی 24 ساعت زمین مهیا شده را به سرمایه‌گذار تحویل دهد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه تکریم سرمایه‌گذاران در اولویت این منطقه ویژه قرار دارد، گفت: تلاش‌های خوبی برای تسهیل و شتاب بخشی در روند سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صورت گرفته و مجوزهای تاسیس و پروانه بهره‌برداری در کمتر از 48 ساعت صادر می‌شود.

دشتی زاده عنوان کرد: در حال حاضر 36 واحد تولیدی و 42 واحد خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعال است و 10 واحد صنعتی راکد نیز در این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: 35 واحد نیز در این منطقه ویژه اقتصادی در دست ساخت است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از 25 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده که اکنون در سطح حدود 600 هکتار فعال است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو