حسین گروسی:

منطقه آزاد ماکو باید در رشد اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو باید بتواند در رشد و توسعه اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد و اگر اینگونه نشود یعنی به اهداف خود نرسیده ایم.

به گزارش فرینا، حسین گروسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان شوط افزود: مناطق آزاد 7 گانه هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرزنشینان است و این این مناطق باید مثل موتورهای قوی علاوه بر رشد اقتصاد محلی در ارتقای اقتصاد ملی نیز تاثیر چشمگیر داشته باشند.

گروسی با بیان اینکه پیشرفت و رشد اقتصادی بواسطه امنیت و همدلی میسر می گردد اضافه کرد: دراین سه شهرستان مستقر در منطقه آزاد ماکو همدلی و امنیت حاکم است و با تلاش و سیاستگذاری و تبیین نقشه راه و طرح جامع مشکلات را رفع خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان هرتلاشی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب انجام دادند و توطئه های اخیر که شاهد آن بودید و به بهانه های مختلف خواستند با شعارهای فریبنده مردم را به خیابان ها بکشند با هوشیاری ملت انقلابی عقیم ماند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: دشمنان با شعارهای فریبنده زن زندگی آزادی درصدد فریب جوانان بودند ولی امروز به برکت انقلاب بیش از 30 درصد اعضای هیات علمی دانشگاه ها بانوان هستند و بیش از 50 درصد فرهنگیان و معلمان را بانوان تشکیل می دهند.

گروسی با بیان اینکه زمینه رشد و تعالی  بانوان در کشور ایران فراهم است تصریح کرد: در این کشور محدودیتی برای ارتقا و رشد بانوان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دشمنان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی همه تیرهایش را شلیک کردند ولی به برکت خون شهدا شاهد امنیت و اقتدار کشور هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: نگاه ما در توزیع امکانات به شهرستانهای منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو، نگاه متوازن است و در همه زمینه ها به شهرستان نگاه یکسانی خواهیم داشت.

گروسی اظهار داشت: در چهل و چهارمین سالروز پیروزی جمهوری اسلامی که به برکت تلاش مردم و مسئولین محقق دوران بالندگی آن شروع شده است وجود مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهرهای منطقه پذیرفته نیست و دراسرع وقت باید رفع گردند.

وی، از کمک و مساعدت مردم منطقه آزاد ماکو در دستگیری و یاری مردم زلزله زده خوی تقدیر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، از پیگیری های سازمان در حل مشکلات شهرستان شوط از جمله سه راهی شوط،‌ وضعیت مدارس و برخی پروژه های عمرانی در این شهرستان خبرداد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو