حسین گروسی تاکید کرد:

ضرورت اهتمام ویژه راهداری برای ایمنی راه ها و نگهداری جاده‌های مواصلاتی منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به اهتمام ویژه راهداری برای ایمنی راه ها و نگهداری جاده‌های مواصلاتی منطقه آزاد ماکو بخصوص با نزدیکی به ایام سفرهای نوروزی تاکید کرد.

به گزارش فرینا، در جلسه بررسی وضعیت جاده های مواصلاتی منطقه آزاد ماکو که به ریاست مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو و با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، رییس پلیس راه استان، فرمانداران ماکو و شوط، دادستان ماکو و رئیس حوزه قضایی شوط، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت جاده های منطقه بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه حسین گروسی ضمن تبریک میلاد حضرت بقیه الله الاعظم به حاضرین جلسه، به ضرورت آمادگی همه نهادهای مربوطه در ایام نوروز تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به جلسات متعدد ستاد خدمات سفر در منطقه آزاد ماکو گفت: بحث ایمنی و نگهداری راه های منطقه باید مورد بررسی جدی قرار گرفته و ادارات مربوطه باید وظایف خود را شایسته مردم عزیز انجام بدهند.

گروسی ضمن تاکید بر ضرورت جایگذاری و تکمیل نیوجرسی های جاده اصلی منطقه گفت: نبود نیوجرسی در برخی قسمت های جاده و منقطع بودن آن موجب تصادف بوده و لازم است تدابیری صورت بگیرد تا میهمانان نوروزی که آشنایی با جاده های منطقه ندارند موجب خسارت مالی و جانی نشوند. وی افزود 13 درصد جاده های استان در منطقه است و باید 13 درصد بودجه استان در حوزه راه ها نیز به این منطقه در نظر گرفته شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن اشاره به ضرورت انجام وظایف ذاتی ادارات موجود در منطقه آزاد ماکو مشابه سرزمین اصلی گفت: باید بودجه ادارات منطقه به صورت کامل تخصیص شود و در کنار آن از طرف سازمان منطقه آزاد ماکو خدمات تکمیلی و بیشتری به مردم ارائه شود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :