معاون امور اقتصادی بازرسی کل کشور؛

سازمان بازرسی كل كشور از تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت می كند

معاون نظارت و امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در کشور از اولویت های سازمان بازرسی کل کشور است و ما از تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت خواهیم کرد .

به گزارش فرینا، مصطفی علی اصغر پور افزود: در دوره جدید ریاست سازمان، رویکرد حمایت و دستگیری از برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

در ادامه حضور و بازدید، معاون امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از منطقه ویژه اقتصادی پیام دیدار و با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان مستقر در این منطقه گفتگو کرد. در این جلسه موضوعات و مشکلات تولیدکنندگان با معاون امور اقتصادی بازرسی کل کشور مطرح شد.

اصغر پور ضمن شنیدن موضوعات و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان کرد: قطعا نسبت به موضوعات تولید و مشکلات آن در کشور حساسیت وجود دارد و با جدیت نسبت به حل و برطرف کردن آنها حمایت و پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: سازمان بازرسی به دنبال مچ گیری نیست بلکه هدف ما برطرف کردن موانع و جلوگیری فساد است و همچنین ایجاد فضای مناسب و بالابردن کیفیت و ایجاد رقابت سالم با هدف بالا بردن کیفیت محصولات در تولید داخل است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو