رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد:

راه‌اندازی مرکز تماس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65969
ساعت 09:37 شنبه 27 اسفند 1401
رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از راه‌اندازی مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن 35252000-076 خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: مرکز تماس تلفنی ستاد خدمات سفر باهدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات گردشگری جزیره و انعکاس بی‌واسطه انتقادات و پیشنهادات راه‌اندازی شده است.

مرادی ادامه داد: این مرکز از ساعت 8 صبح تا 24 آماده پاسخگویی به گردشگران و قشموندان می‌باشد.

وی تصریح کرد: گردشگران می‌توانند اطلاعات آخرین وضعیت بنادر و سفرهای دریایی، اطلاعات پروازی و فرودگاهی، وضعیت دسترسی به جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مراکز خرید را از اپراتورهای مستقر در این مرکز دریافت کنند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: همچنین انعکاس پیشنهادات و انتقادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به گردشگران و گزارش‌های مردمی نیز، از طریق این مرکز امکان‌پذیر خواهد بود.

به گفته مرادی، گزارشات دریافت شده توسط مرکز تماس، مستقیما به رییس ستاد اجرایی خدمات سفر و روسای کمیته‌ها ارسال خواهد شد.

آخرین اخبار

همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد
ارس میزبان سومین مجمع تورگردانان کشورهای عضو اکو در سال 2026

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی