در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی؛

عیدانه منطقه آزاد چابهار نوسازی و تجهیز سیستم سرمایشی بیمارستان امام علی(ع) چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی یکی از اولویت‌های ما در سال جدید است.

به گزارش فرینا، امیر مقدم با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان برای داشتن جامعه‌ای سلامت در این منطقه بیان داشت: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی مناطق آزاد، کمک به رفع محرومیت و ارتقاء سطح خدمات از بهداشت و سلامت گرفته تا آموزش و زیرساخت‌های عمرانی و صنعتی است.

مقدم، به اهمیت توسعه درمان در بیمارستان امام علی(ع) شهر چابهار را به‌عنوان یک بیمارستان مرجع برای ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه و شهرهای اطراف اشاره کرد و افزود: در همین راستا و با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما، سیستم سرمایش این بیمارستان بااعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد ریال از سوی این منطقه آزاد نوسازی شد.

وی، بر عزم جزم این سازمان برای توسعه بهداشت و درمان در منطقه آزاد چابهار تأکید کرد و گفت: ساخت یک پایگاه اورژانس و یک مرکز جامع سلامت در پیکره مسکونی منطقه در روستای تیس، مشارکت در تجهیز ICU بیمارستان امام علی(ع)، خرید دستگاه آنژیوگرافی و اهدا دو دستگاه آمبولانس مجهز به خدمات ICU با بهترین تکنولوژی از کشور آلمان بخشی از این اقدامات بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار همچنین از تخصیص 20 هکتار زمین رایگان برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی به‌عنوان گام دیگری در راستای توسعه خدمات درمانی در منطقه یاد کرد و عنوان داشت: 3 هکتار زمین نیز برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی به تأمین اجتماعی اهدا شده است.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تلاش‌های ما در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باهدف ارائه خدمات شایسته به مردم چابهار، سرمایه‌گذاران و گردشگرانی است که با حضور در این منطقه به رونق اقتصاد و توسعه و آبادانی این منطقه کمک می‌کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو