لزوم تقویت و افزایش تولید در سال 1402 در پایتخت انرژی کشور

مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس در نشستی با تأکید بر تقویت و افزایش تولید در سال 1402 در پارس جنوبی، همدلی و همزبانی را رمز اصلی پیشرفت و شکوفایی در پایتخت انرژی کشور اعلام کردند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سخاوت اسدی در این نشست گفت: رمز پیشرفت و توسعه پارس جنوبی در سال‌های اخیر در همدلی و همزبانی مدیران و کارکنان اصلی سه شرکت اصلی مستقر در منطقه نهفته است و با پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و نقشه راه در سال 1402 با عنوان مهار تورم و رشد تولید حرکت خواهیم کرد.

اسدی افزود: هرچه میان مدیران و کارکنان سه شرکت اصلی مستقر در پارس جنوبی وحدت و همبستگی در تصمیم‌ها و راهکار‌های راهبردی بیشتر باشد، راه رسیدن به قله‌های توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور هموارتر خواهد شد.

وی گفت: نشست‌های مدیران پارس جنوبی در سال جدید به‌صورت منظم و منسجم برگزار می‌شود و با اجرای قوانین یکسان و جلوگیری از پراکندگی در کار‌های مهم، مسیر را برای تولید حداکثری فراهم می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از تشکیل کارگروه با حضور سه شرکت اصلی پارس جنوبی در سال 1402 خبر داد و بیان کرد: در این کارگروه به بیان مسائل عمیق در حوزه تولید، فنی و زیرساختی سه شرکت پرداخته می‌شود و مسائل مهم در حوزه منابع انسانی و استراحتگاه‌های کارکنان پارس جنوبی امسال با شتاب بیشتری دنبال می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو