تجلیل از سرآمدان تولید سال 1401 در عسلویه

آیین تجلیل از سرآمدان تولید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های مستقر در این منطقه برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز بوشهر؛ مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: این آیین بهانه‌ای است تا از جهادگران صنعت در پایتخت انرژی ایران اسلامی که آسایش و رفاه 60 میلیون ایرانی در زمستان گذشته وابسته به تلاش‌های آنان بود تشکر و قدردانی کنیم.

سخاوت اسدی افزود: از کلیه مدیران و کارکنان و کارگران پتروشیمی‌ها، مجتمع‌های گازی، پایانه‌های دریایی، ایمنی و امنیت و سایر بخش‌های که رکورد افتخار آفرین تولید 70 درصد گاز کشور و افزایش 40 درصدی تولید محصولات پتروشیمی را رقم زدند قدردانی می‌کنم.

اسدی گفت: 30 طرح با ارزش 21 میلیارد دلار در منطقه در قالب سرمایه گذاری در حال ساخت است که 5 طرح شامل طرح‌های پتروپالایشگاهی به ارزش 5 میلیارد دلار است.

وی افزود: در سال گذشته 2150 نفر از جوانان جویای کار بومی استان در این منطقه مشغول به کار شدند که این آمار امسال با 37 درصد افزایش به 2970 نفر اشتغال پایدار و دائمی رسید و امسال نیز 1000 نفر تنها در طرح‌های گازی خاتمه یافته بخش دولتی این منطقه جذب می‌شوند.

امام جمعه کنگان نیز در این مراسم کارکنان صنعت در جبهه اقتصادی کشور را بازوان تولیدی کشور برشمرد و گفت: این نیرو‌های متخصص جهادی اکنون به عنوان مرجع تخصصی این حوزه در جهان مطرح هستند.

حجت الاسلام محمودی افزود: مشکلات مردم منطقه باید در کنار این افزایش تولید از پارس جنوبی دیده شده و با همت مسئولین برطرف شود.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از مدیران، کارکنان و کارگران سرآمد تولید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تجلیل شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو