باهدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت جوانان؛

بهره‌مندی بیش از 50 هزار نفر از علاقمندان فوتبال در چابهار، کنارک و دشتیاری از خدمات منطقه آزاد

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از بهره‌مندی بیش از 50 هزار نفر از علاقمندان فوتبال در چابهار، کنارک و دشتیاری از خدمات منطقه آزاد با بهره‌برداری از 17 زمین چمن مصنوعی، به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت جوانان این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی آبروش با اشاره به تلاش‌های این سازمان درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی گفت: در سنوات گذشته 17 زمین چمن مصنوعی از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار در روستاهای شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری به بهره‌برداری رسید.

آبروش ادامه داد: با نصب چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال در این زمین‌ها، تاکنون حدود 400 تیم ورزشی، موفق به برگزاری مسابقات مختلفی ازجمله مسابقات جام رمضان شده‌اند که نزدیک به 50 هزار تماشاگر داشته است.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب مردم چابهار از ورزش‌های تیمی تأکید کرد: هدف اصلی سازمان منطقه آزاد چابهار، پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با تفریحات سالم و با تأکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده است.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان ضمن تقدیر از همکاری نزدیک اداره کل ورزش و جوانان استان یادآور شد: همراهی و هم‌راستایی مسوولان ورزشی استان با این منطقه آزاد، ضمن تقویت روان به افزایش سلامت جسم جامعه محلی به‌ویژه نوجوانان و جوانان کمک می‌کند.

قابل ذکر است، منطقه آزاد چابهار در سال جاری نیز، در دو محله کمتر برخوردار، با همکاری شهرداری در حال نصب دو چمن مصنوعی در محلات جدگال آباد و سرخریگ و مسقطی ها می باشد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :