منطقه ویژه اقتصادی پیام حامی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتكس

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2023 از حمایت این منطقه از نمایشگاه خبر داد و گفت امسال پیام حضوری فعال در این نمایشگاه خواهد داشت.

به گزارش فرینا، سید مهدی جعفری گفت: با توجه به مستقر بودن شرکت های فناور در حوزه های آی.تی، آی.سی.تی و فناوری های نوین در این منطقه، پیام هر ساله با رویکرد و برنامه های جدی در نمایشگاه بین المللی اینوتکس شرکت می کند.

جعفری، حمایت از شرکت‌های فناور و معرفی هرچه بهتر فعالیت و دستاوردهای این واحدها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ازمهم ترین اهداف شرکت در این دوره از نمایشگاه دانست و تصریح کرد: در واقع با شرکت در نمایشگاه‌هایی از جمله اینوتکس به دنبال این هستیم که جاذبه‌های استقرار در پیام را برای جامعه هدف هر چه بیشتر معرفی کرده تا بتوان به اهداف خود برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان به خصوص در حوزه فناوری‌های نوین دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 10 شرکت فناور مستقر در پیام امسال در نمایشگاه بین المللی اینوتکس شرکت خواهند کرد، بیان داشت: حمایت از شرکت های دانش بنیان از جمله توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار این شرکت ها درپیام در کنار تسهیل سازی روند استقرار و رایزنی با موسسات مالی و اعتباری با هدف اعطای تسهیلات به این شرکت ها از مهم ترین رویکردهای پیام است که امروز این مهم به صورت جدی در حال اجرایی شدن است.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از دیگر اهداف شرکت پیام در نمایشگاه اینوتکس است.دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2023 از 19 تا 22 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو