برگزاری دوره های بررسی کتب پایه دوازدهم در منطقه آزاد اروند

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: دوره های آموزشی بررسی کتب پایه دوازدهم با حضور مؤلفین کتب، در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار شد.

به گزارش فرینا، ضیاء جعفری، بیان کرد: باهدف اجرای برنامه‌های محوری وزارت آموزش و پرورش، آشنایی دبیران با تحلیل‌ و تکنیک‌های محتوای کتب درسی، دوره های آموزشی بررسی کتب پایه دوازدهم با حضور مؤلفین، در روزهای 7 و 8 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار شد.

جعفری با بیان اینکه اجرای طرح جهش کیفیت و برقراری عدالت آموزشی و توانمند سازی نیروی انسانی مقطع متوسطه دوم از اهداف برگزاری این دوره ها بود، گفت: در این کارگاه های آموزشی با طرح و بررسی مشکلات کتب درسی در مناطق مختلف، آگاهی از شيوه طرح سؤالات مفهومى و نهايى، آموزش و بازآموزی مستمر دانش تخصصی و اطلاعات علمی معلمان و دبیران و اساتید محک زده شد.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب ‌و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، با اشاره به کتب هدف این دوره های آموزشی، خاطرنشان کرد: دروس زیست، فیزیک، شیمی، تاریخ، فلسفه، جامعه شناسی، ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، از جمله کُتُبی بود که در این دوره ها مورد ارزیابی و مشمول تحلیل مؤلفان قرار گرفت.

جعفری یادآور شد: این کارگاه ها با برنامه ریزی مشترک مدیریت آموزش سازمان و مدیریت های آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند و همکاری واحد آموزش شرکت پالایش نفت آبادان در هشت مرکز آموزشی ویژه دبیران و اساتید دوره دوم متوسطه منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار) برگزار شد. 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو