برگزاری دوره های بررسی کتب پایه دوازدهم در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66407
ساعت 08:26 يکشنبه 10 ارديبهشت 1402
مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: دوره های آموزشی بررسی کتب پایه دوازدهم با حضور مؤلفین کتب، در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار شد.

به گزارش فرینا، ضیاء جعفری، بیان کرد: باهدف اجرای برنامه‌های محوری وزارت آموزش و پرورش، آشنایی دبیران با تحلیل‌ و تکنیک‌های محتوای کتب درسی، دوره های آموزشی بررسی کتب پایه دوازدهم با حضور مؤلفین، در روزهای 7 و 8 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار شد.

جعفری با بیان اینکه اجرای طرح جهش کیفیت و برقراری عدالت آموزشی و توانمند سازی نیروی انسانی مقطع متوسطه دوم از اهداف برگزاری این دوره ها بود، گفت: در این کارگاه های آموزشی با طرح و بررسی مشکلات کتب درسی در مناطق مختلف، آگاهی از شيوه طرح سؤالات مفهومى و نهايى، آموزش و بازآموزی مستمر دانش تخصصی و اطلاعات علمی معلمان و دبیران و اساتید محک زده شد.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب ‌و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، با اشاره به کتب هدف این دوره های آموزشی، خاطرنشان کرد: دروس زیست، فیزیک، شیمی، تاریخ، فلسفه، جامعه شناسی، ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، از جمله کُتُبی بود که در این دوره ها مورد ارزیابی و مشمول تحلیل مؤلفان قرار گرفت.

جعفری یادآور شد: این کارگاه ها با برنامه ریزی مشترک مدیریت آموزش سازمان و مدیریت های آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند و همکاری واحد آموزش شرکت پالایش نفت آبادان در هشت مرکز آموزشی ویژه دبیران و اساتید دوره دوم متوسطه منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار) برگزار شد. 

آخرین اخبار

چابهار؛ قطب سوم پتروشیمی ایران
رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد منصوب شد
لوح تقدیر همایش «یکصد برند ملی» به منطقه ویژه پتروشیمی رسید
هیچ زمین جدیدی پیش از استقرار دولت چهاردهم واگذار نمی‌شود
نمایشگاه بین المللی کیتکس 2024 در کیش برگزار می‌شود

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو